Update - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van rogierleijsen - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Boedapest, Hongarije van rogierleijsen - WaarBenJij.nu

Update

Door: rogierleijsen

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2011 | Hongarije, Boedapest

Hoi Allemaal,

Ik krijg geen foto's op deze site geplaatst omdat ze blijkbaar allemaal te groot zijn. Heeft iemand enig idee of er een website bestaat waarop ik makkelijk al mijn foto's kan plaatsen en die niet voor Jan en Alleman zichtbaar zijn?

Dit weekend gaan we trouwens naar Bratislava en in het weekend van 8 april gaan we naar Krákow!

Daaag

  • 01 Maart 2011 - 12:27

    Gwenny:

    Haai met Picasa kan je als het goed is een online foto album maken! dan kan je die link ook gewoon doormailen ;)
    xx

  • 01 Maart 2011 - 13:03

    Siem:

    of via mijnalbum ??

  • 04 Maart 2011 - 16:40

    Leonie:

    Leuk, Rogier! Bratislava is ook een leuke stad. alhoewel ik niet weet hoe hij er in de winter uitziet. Ik lees het wel! liefs, Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Boedapest

Boedapest

Studeren aan de Budapest Business School

Recente Reisverslagen:

12 April 2011

Kraków - Polen

23 Maart 2011

Bezoek

14 Maart 2011

Wenen

11 Maart 2011

Bratislava

01 Maart 2011

Update

Actief sinds 14 Jan. 2011
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 59112

Voorgaande reizen:

29 Januari 2011 - 15 Juli 2011

Boedapest

Landen bezocht: